Team

Leták

Eshop

Máte již dost anket, které jen založíte do šanonu. Chcete zjistit, co opravdu vaše obyvatele trápí. Rádi byste zvýšili kvalitu vašich služeb? Zkuste naši unikátní metodu zjišťování spokojenosti. Obyvatele vyklikají na tabletech jednoduchý snímač. Pomocí tohoto postupu získáme skutečné postoje klientů vašich služeb. Porovnáním výsledků mezi různými odděleními otevřeme diskuzi nad tématy, které zvýší kvalitu vašich služeb.

Reference

Zjišťování potřeb klientů metodou barev je jednoduché a efektivní. Poznáním jejich skutečných potřeb, můžeme začít společně hledat cesty k jejich naplnění.

Díky této snadno pochopitelné, hravé a nenásilné metodě jsme schopny v krátké době od příchodu klientky i dětí do našeho zařízení s nimi rychle pracovat a vůbec pochopit, jak se v zařízení cítí, jaký vztah mají k pracovníkům zařízení. Metoda nám rozkryla přání klientek stejně tak jejich vztah k širší rodině, pokud ji mají a další potřeby, jejichž uspokojení klientkám schází (bydlení, práce, vyrovnané partnerské, ale i osobní vztahy, zdravotní problémy).
Výhodou metody je sestavení zjišťujících otázek směrem ke klientkám a jejím dětem v oblasti, kterou jsme potřebovali zmonitorovat.
Výstupem jsou přehledné a konkrétní grafy, které nám dopomáhají plánovat cíle naší služby u jednotlivých klientek zařízení.

Výhodou je, že snímaní nelze díky barvičkám ovlivnit. Pro klienty, kteří nedovedou projevit svůj názor, emoce nebo se slovně vyjádřit byl tento test výhodou a celkově čas strávený testováním byl pro ně většinou příjemný.